nu in 2014 - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu nu in 2014 - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu

nu in 2014

Blijf op de hoogte en volg lisa

10 Januari 2014 | Australië, Beerwah

heey allemaal,

Ik heb echt veelste lang niets meer van me laten horen. Ik denk dat het komt omdat het allemaal zijn gangetje gaat. Elke ervaring deel ik eigenlijk meteen met vrienden om me heen en vergeet dan helemaal om een stukje te schrijven.

Sorry voor het eerste stukje, maar er was een huisgenootje die het erg leuk vond om iets te schrijven en op te slaan. ( hij wist niet dat het meteen gezien wordt door iedereen.)

Maar over mijn leven hier. Het gaat allemaal zijn gangetje. Oud en nieuw was jammer genoeg niet het dingen waar ik op heb gehoopt. Ik kon zonder auto nergens komen en dat werd dus thuis blijven tot 12 uur en met mama skypen. Wat natuurlijk ook heel erg leuk was.

De dagen gaan ook erg snel hier. besef me ook nauwelijks dat ik nog maar een paar weken hier heb en dan weer weg ga. Het is zo bijzonder dat ik dit mag doen en mag beleven dat ik eigenlijk nog wel iets langer wil blijven om heel australie te kunnen zien. Maar laten we dat doen als ik weer geld bij elkaar heb gespaard en ik klaar met mijn studie ben.

Gisteren ( voor mij) was er een afscheidfeest voor nick ( hij is de rechter hand van Carol, de volenteer coordineerder). Hij gaat ergens anders in australie les geven.
Het feest was erg gezellig, maar natuurlijk heel jammer als er iemand weggaat.
Zijn vrouw heette hannah en haar opa was nederlands en ze heeft heel veel nederlandse familie leden nog in nederland. We hebben een hele tijd over nederland gepraat en wat voor land het was en de dingen die gemeen waren met australie en wat niet.

Ik wil nog wel veel meer schrijven, maar ik weet nu zo niet wat ik wil schrijven.
Ik kijk of ik het morgen of de volgende keer wel weer weet.

heel veel liefs en tot over een aantal weken!!

  • 10 Januari 2014 - 13:01

    Ingrid:

    Hoi lies,
    Ik snap helemaal niks van dit stukje......

  • 11 Januari 2014 - 09:38

    Oma Beppie:

    Hoi Lisa,
    Hè eindelijk heb je weer een stukje geschreven, leuk hoor weer iets van je te lezen.
    Doe je nog steeds lleuke dingen met de dieren in de Zoo? Zo te horen heb je het erg naar je zin.
    Maar inderdaad nog maar een paar weken en dan ga je met mama toch nog een ander stukje Australië zien. Leuk hoor, geniet nu nog maar even van de dieren in de Zoo.

    dikke knuffel van Oma Beppie

  • 15 Januari 2014 - 12:07

    Bep:

    Wat een leuk verslag weer lisa liefs tan
    te kbep

  • 16 Januari 2014 - 23:23

    Ingrid:

    Hoi hoi Lisa,
    Dat is alweer 6 dagen geleden dat je dit stukje schreef! En we zijn allemaal zo benieuwd naar wat je doet en beleeft! Heb je nog een beetje tijd om te schrijven, ook over je weekend met Larissa en wat je allemaal in de zoo meemaakt?? En foto's willen we ook heeeeeeel graag zien!!! Ik zeg : DOEN , dat stukkie schrijven!
    Knuffels van hier xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisa

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 26282

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 14 Februari 2014

australie

Landen bezocht: