nieuwe belevenissen in 2014! XD - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu nieuwe belevenissen in 2014! XD - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu

nieuwe belevenissen in 2014! XD

Blijf op de hoogte en volg lisa

19 Januari 2014 | Australië, Beerwah

heey allemaal,,

weer een berichtje van mij.. Oh Oh wat heb ik nu veel te vertellen.
Vorige weekend was larissa over gevlogen naar mij toe en dat was echt super gezellig.
Ze kwam 's avonds aan en we gingen eigenlijk meteen slapen omdat het al best laat was.
Zaterdag zijn we naar de dierentuin gegaan en heb ik haar rondgeleid. Ik ben zelf in de middag ook nog op de foto gegaan met een slang. Maar die heb ik hier veilig opgeborgen. Dus als je hem wilt zien, moeten jullie maar langs komen als ik weer terug thuis ben.
Na de dierentuin had ik afgesproken met een jongen van de dierentuin, om uit gegaan in Brisbane. Hij had het hotel geboekt en ik had het adres wel en het zou niet zo ver uit de buurt zijn van het station in Brisbane. Toen we daar waren gingen we lopen om het hotel te vinden. Wij maar lopen en lopen en nergens kwamen de straat tegen waar we in moesten. Uit eindelijk dacht ik bij mezelf om toch even hem te bellen. Ik hem bellen, bleek dat we veelste ver zijn gelopen. Moesten we weer helemaal terug lopen. Hahaha, ik moest echt wel lachen toen ik dat hoorde. Toen we bij het hotel waren hadden we echt niet verwacht dat de hotel kamer zo mooi zou zijn. Het was echt prachtig. Super mooi uitzicht over de Brisbane rivier en ook een grote kamer met twee aparte slaapkamers.
Over het uitgaan heb ik alleen te vertellen dat het zelfde is met de meiden als in Las vegas. Veelste korte jurken en de tieten vallen er bijna uit. Sommige meiden konden beter naakt gaan dan in dat soort kleding te gaan lopen. Het stappen was erg leuk en gezellig. Heb mezelf echt wel kunnen uitleven.

Zondag zijn we even gaan shoppen in Brisbane, maar we waren allebei zo moe dat we maar op tijd weer terug zijn gegaan naar Beerwah!
Jammer genoeg ging Larissa maandag weer terug naar huis en had ik nog de hele dag. Ik heb de dag gebruikt door niet zo veel te doen en mijn moment te pakken om rust te nemen.

Nu komt het leukste van de vakantie!!!! PAARDRIJDEN!!
Ik zou willen dat ik kon uitleggen hoe GEWELDIG ik het vond, maar jammer genoeg zijn daar nog geen woorden voor uitgevonden in mijn hoofd in ieder geval. Ik zal wat foto's toevoegen om wat te laten zien.
Ik ging een hele dag paardrijden. In de ochtend had ik Hannalulu en in de middag Bollywood. De eerste was heel makkelijk te rijden, maar ik snap wel waarom ze geen beginner er op willen, omdat zij nog al snel is in haar galop en ze heen en weer gaat en als je geen ervaring hebt, kan je er wel vanaf vallen. Het tweede paard dat ik had was veel moeilijker en gaf in het begin een paar bokken. Toen ze dat deed moet ik meteen heel hard lachen, omdat het geen makkelijk paard was. Ze was in haar karakter eigenlijk het zelfde als Balou ( behalve de bokken dan), ik mis haar echt heel erg en al het rijden en de wedstrijden die ik met haar deed. Als ik later een baan heb en genoeg tijd, wil ik echt wel weer paardrijden.

Dat is mijn verhaal tot nu toe. Nog een paar weekjes en dan kom ik weer naar Nederland. (JAMMER) hahaha nee sorry het is ook wel fijn om weer naar huis te gaan, maar het is hier tot nu toe nog geweldig en beleef elke dag weer wat nieuws.

heel veel liefs van meisje met een grote glimlach op haar gezicht en die de komende weken nog niet weg zou gaan!!

  • 19 Januari 2014 - 10:05

    Lex:

    Hey Lisa!!

    Super leuk om te lezen dat je het daar zo geweldig naar je zin hebt en ik kan me best voorstellen dat je het dan jammer vind dat je over een paar weekjes weer terug naar nederland moet !!
    Het lijkt mij ook een geweldige ervaring!!
    Nog heel veel plezier daar en geniet er nog van!!

    Groetjes Lex

  • 19 Januari 2014 - 11:06

    Ans:

    Goedemorgen lisa, wat fijn voor je dat je vriendin is geweest, samen wezen stappen met meerdere stappen er gratis bij dat was leuk. We horen hier op het nieuws dat het bloedheet is bij jou , aan de foto,s te zien ben je ook al lekker bruin. Ik vind dat je altijd zo lief afsluit, je krijgt nu de groetjes van een tevreden ans die er een weekendje preston palace op heeft zitten, een glimlach op haar gezicht wat morgen verandert omdat ze dan op de weegschaal gaat staan en haar glimlach meteen verdwijnt, wordt vervolgd. Zorg goed voor jezelf.

  • 19 Januari 2014 - 11:08

    Ingrid:

    Hoi hoi meissie,
    Heerlijk om dit weer te lezen en de foto s te bekijken!!! Dank je wel!!!! Wat zul je genoten hebben met het rijden!!!
    Inderdaad nog twee weken in de zoo en dan ben ik er twee weken. Ik kan het me nog niet echt voorstellen maar het gaat toch gebeuren. Pffff. Je hebt de afgelopen weken zoveel indrukken opgedaan die zitten voor altijd in je hoofd en in je hart!! Dus nagenieten kan nog heeeel lang. Maar plak die komende vier weken daar ook nog maar allerlei mooie momenten aan vast!!! Dikke knuffel mam

  • 19 Januari 2014 - 12:18

    Oma Beppie:

    Hoi Lisa,

    Wat leuk om je verslagje weer te lezen en wat heb je weer veel beleefd en leuke dingen gedaan, uit in Brisbane en dan natuurlijk het paardrijden dat was helemaal te gek natuurlijk.
    Fijn om weer te lezen en de foto's te bekijken. Ik had net een appje gestuurd en je teruggehoord, nu ben ik boven bij de computer en lees ik dit allemaal, heel leuk.

    dikke kus
    oma Beppie

  • 19 Januari 2014 - 12:28

    Kristel:

    Hoi lisa wat leuk om weer wat van je te horen.wat ervaar jij leuke dingen zeg
    Wat die slang betreft ben ik niet zo happig van, maar als wesley het hoort zou die zeggen cool zeg dat je dat durft.
    Geniet lekker van alles en tot snel.
    Gr kristel

  • 19 Januari 2014 - 21:33

    Iris:

    Heeey Lisa wat heerlijk allemaal! Ik kan niet wachten om jou en mama hier in Sydney te ontvangen!! Liefs Iris xx

  • 19 Januari 2014 - 21:38

    Ard:

    Hee Lisa,

    Wat leuk weer wat van je te horen. En dat je het zo naar je zin hebt!
    Geniet lekker van je laatste weekjes!

    Tot snel

  • 20 Januari 2014 - 17:29

    Bep:

    Hoi lisa wat een mmoi verhaal en wat een mooie foto,s liefs tante bep

  • 21 Januari 2014 - 18:46

    Alice:

    Leuk om weer mee te mogen genieten van alles wat je hebt meegemaakt! Leuke foto's ook! In Nederland moet je het paardrijden maar gauw weer oppakken (als je er tijd voor hebt natuurlijk). Nog eventjes werken en dan lekker vakantie! Tot gauw!

  • 31 Januari 2014 - 08:23

    Ans Dalhuisen:

    Hoi Lisa,
    En dan is onderweg je moeder, wat zullen jullie blij zijn om elkaar te zien. Geniet van de laatste tijd dat je in australië bent. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad , mooie verhalen, mooie foto's, we kijken en luisteren er graag naar, welke datum komen jullie precies weer thuis?
    Gezellig winkelen met je moeder en een goede reis samen naar je thuis. Liefts van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisa

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 26286

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 14 Februari 2014

australie

Landen bezocht: