Shopping in Brisbane - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu Shopping in Brisbane - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu

Shopping in Brisbane

Blijf op de hoogte en volg lisa

23 December 2013 | Australië, Beerwah

heey allemaal,,

Wat een geweldige dag was het weer vandaag. Het was vanmorgen al behoorlijk warm, maar had me voorgenomen om toch wat vandaag te gaan doen.
Ik zou lekker in Brisbane gaan shoppen :D!! Dat heb ik wel verdiend vind ik :D
Het was een behoorlijke reis om er te komen. Ik was ongeveer een uur en een kwartier onderweg.
Toen ik aan kwam dacht ik meteen: OMG wat veel mensen hier. is ook wel logisch al die mensen, vooral omdat het over 2 dagen kerst is. en alles in de uitverkoop was.
Dus ik heb een flinke slag geslagen. Mooi roze is niet lelijk :P Ik heb een foto gemaakt van wat ik gekocht heb. :D

Het was een prachtige dag. Niet te warm voor mijn gevoel, was wel 31 graden. En heb nu eindelijk een kerst gevoel gekregen. jaja gelukkig wel voor dat het kerst wordt en niet daarna XD.

Veel van brisbane heb ik eigenlijk niet gezien, maar wil graag nog eens terug te komen.
Volgende week wil ik heel graag naar under water world in moolooba (of hoe je het ook maar schrijft XD)!
Lijkt me geweldig om de zeedieren te zien en heb er nu al heel veel zin in.

Dikke kus van mij

  • 23 December 2013 - 12:24

    Janwillem:

    Heeeeeeeeelp!!!! Je koffer was op de heenweg al te zwaar. (Haha) lekker dagje vrij is ook wel eens lekker.

  • 23 December 2013 - 19:50

    Oma Beppie:

    Hoi Lies,

    Zo lekker een dagje Brisbane shoppen leuk hoor en inderdaad rose wat je hebt gekocht.
    Maar 't zal vast wel goed staan.
    Dus een kerstgevoel heb je nu, is dat niet vreemd kerst in de zomer?
    Ben je dan beide dagen vrij? Fijne dagen ik hoop dat je het gezellig hebt.
    dikke kus
    oma Beppie

  • 24 December 2013 - 12:54

    Lisa De Kam:

    ja pap, maar gelukkig komt mama ook en hoeft niet zoveel spullen mee te nemen als ik. Ook gaan mijn handdoeken er uit en nog douche spullen die ik niet meer terug mee ga nemen.

    Oma, ja het is heel vreemd in de zomer om kerst te vieren. het is nu avond voor kerstmis. echt raar maar ook leuk om even mee te maken.
    Ik heb alleen morgen vrij en op tweede kerstdag moet ik werken. Omdat het een hele drukke dag gaat worden dan.
    Fijne dagen allemaal en denk aan jullie !!!

    Liefs Lisa

  • 24 December 2013 - 12:54

    Lisa De Kam:

    ja pap, maar gelukkig komt mama ook en hoeft niet zoveel spullen mee te nemen als ik. Ook gaan mijn handdoeken er uit en nog douche spullen die ik niet meer terug mee ga nemen.

    Oma, ja het is heel vreemd in de zomer om kerst te vieren. het is nu avond voor kerstmis. echt raar maar ook leuk om even mee te maken.
    Ik heb alleen morgen vrij en op tweede kerstdag moet ik werken. Omdat het een hele drukke dag gaat worden dan.
    Fijne dagen allemaal en denk aan jullie !!!

    Liefs Lisa

  • 25 December 2013 - 01:28

    Ingrid:

    Lieve lieve lies,
    Gezellig hoor in brisbane shoppen! En goed geslaagd ben je ook en voor weinig!!! Gelukkig heb je geen gat in je hand!!! Gezellig dat je met kerst uitgenodigd bent om te lunchen bij Andrea en Daniël. Heel erg gastvrij en leuk!!! Geniet er maar lekker van!, xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisa

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 26292

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 14 Februari 2014

australie

Landen bezocht: