Nog een keer op trip naar afrika :D XD en de rest - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu Nog een keer op trip naar afrika :D XD en de rest - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu

Nog een keer op trip naar afrika :D XD en de rest

Blijf op de hoogte en volg lisa

21 December 2013 | Australië, Beerwah

Eindelijk weer een momentje gevonden om wat te typen over mijn ervaringen hier in Australie.
De tijd gaat nu echt super snel. Ik ben al weer een maand in Australie.
Mijn laatste reisverslag ging over de tijgers en dat was ook echt super.
Dinsdag begon ik weer bij afrika. Ik heb eigenlijk in de ochtend dezelfde dingen gedaan tot dat we na de pauze terug gingen en ik mee mocht helpen bij de ervaring met de rode pandaberen. En ja dus ook het aaien van een rode pandabeer.
Wat een super ervaring. Aan het einde van de middag mocht ik weer mee met het wandelen van de cheeta's en ja nu heb ik ze ook aangeraakt :D:D:D Erg spannend maar ook echt super leuk om te doen. Ik had een super gevoel toen ik naar huis ging.

Deze dag voelde ik me ook niet helemaal niet fit en ja hoor 's avonds ging het helemaal niet meer goed. Echt niet fit, maar wilde eigenlijk hoe dan ook naar stage. De woensdag ging het iets beter dacht ik. Maar dat had ik dus verkeerd gedacht en ging ook lekker over mn nek in mijn pauze.
Ik naar huis gegaan en ben donderdag ook niet naar stage geweest omdat ik graag voor 100% er voor wil gaan.
Het heeft me ook echt goed gedaan om niet naar stage te gaan.

Dan gaan we alweer naar vrijdag XD
Vrijdag stond ik de hele dag bij de koala's en het was echt super warm! Echt super warm. Pfff!! Het is vooral heel vochtig en dat maakt het zo onaangenaam om in de zon te staan. Maar mag niet klagen want alles beter dan 9 graden in Nederland XD!
Heb ook weer gezellig geknuffeld met een koala:D dus mijn dag was weer helemaal goed.

Vandaag:
Ik heb serieus niet mijn dag vandaag. Soms heb je van die dagen dat alles niet gaat zoals je wilt. Mijn engels zou nu normaal rond een 8 zijn maar vandaag was het een 4. Ik liet alles uit mijn handen vallen. Dus het zat niet echt mee.
Ik had vogels vandaag en vond ik echt wel leuk. Maar deze dag is niet mijn dag.
Ik hoop dat in mijn weekend het beter gaat worden!

liefs van iets chagerijnig meisje

  • 21 December 2013 - 12:44

    Iris:

    Jeeeetje Lisa wat een geweldige foto's weer!!! Zoo gaaf met die cheeta!!! Stoer hoor! Hopelijk heb je alsnog een goed weekend. Wat gaat de tijd hard hè! Liefs Iris xx

  • 21 December 2013 - 12:45

    Alice:

    Hee lisa! Jeetje, dat je het durft om met een cheeta te wandelen en ook nog op de foto te gaan! Doodeng lijkt me! Leuke foto's hoor! Hartstikke leuk toch dat je al die dieren van zo dichtbij mee mag maken! Voel je je inmiddels weer helemaal fit? Jammer dat je vandaag niet zo'n leuke dag hebt gehad. Maar iedereen heeft weleens een offday hoor, morgen zal het weer beter gaan! Heb je nog steeds gezelschap of ben je alleen? Moet je de kerstdagen werken? Wat een vragen he, we moeten maar gauw weer een keertje skypen als je wifi beter werkt! Fijn weekend en werkze weer! Liefs van Alice

  • 21 December 2013 - 16:15

    Bep:

    lief meisje van me je mag best eens een baal hebben dat gaat van zelf weer over dag lieverddg

  • 22 December 2013 - 11:30

    Oma Beppie:

    Hoi Lisa,

    Wat eng met die cheeta, maar wel een heel leuke foto.
    Ik hoop dat je ondertussen helemaal opgeknapt bent en weer een goed weekend hebt.
    Marit enAnouk zijn aan het logeren bij mij. Volgende keer meer
    dikke knuffel van oma Beppie

  • 22 December 2013 - 17:19

    Ingrid:

    Hoi hoi lies,
    Nou dat is wel heel erg dichtbij, pfffff, maar zoals je vertelde was ie dus relaxed.... OK dan nog zou ik het niet durven .
    Die foto van de kangaroos vind ik ook erg mooi. En wat voor een beest is die eerste foto??
    Die koala's hebben trouwens ook beste klauwen zeg, alleen om te klimmen of lusten die ook wel een hapje vlees haha.
    Ben benieuwd of je nog iets op je mails gehoord hebt verder. En benieuwd naar al je foto's.
    Het is hier druilerig en regenachtig weer, echt niks aan. Daar mis je niks aan!
    Nu even lekker weekend en dan weer werken, maar moet je de kerstdagen ook? Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisa

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 26324

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 14 Februari 2014

australie

Landen bezocht: