grrrr,,, Tijgers van dichtbij - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu grrrr,,, Tijgers van dichtbij - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu

grrrr,,, Tijgers van dichtbij

Blijf op de hoogte en volg lisa

15 December 2013 | Australië, Beerwah

:O ik heb toch wat bijzonders te vertellen. Mijn dag was geniaal. Ik ging eerst niet vermoedend naar stage en zou waarschijnlijk koala's doen. Maar moest in de ochtend helpen bij de kamelen met opruimen, omdat vrijdag de holiday's zijn begonnen. En zou een druk dagje worden.
Toen ik klaar was bij de kamelen vroeg ik of ik naar de koala's mocht gaan en opeens zei ze dat ik naar de tijgers mocht gaan. :D
Echt geweldig!!
We begonnen met schoonmaken van de ramen en wat afwassen. Daarna mocht ik spulletjes gaan verkopen bij de tijgerjongen. Ik had echt super veel verkocht en als beloning werden er foto's gemaakt van dichtbij. Ze zijn zo mooi geworden dat ik eigenlijk niet kan kiezen welke ik nou wil toevoegen.
Om een uur kon ik weggaan voor mijn pauze. De tijd ging zo snel daar, omdat het zo bijzonder is. Na mijn pauze mocht ik verkopen bij de tijger show. En nee niemand is dit keer gewond geraakt. Ze hebben het spelen nu ook uit de show gelaten.
Daar hebben mensen ook veel dingen bij mij gekocht en ook giften gegeven. 100% van de opbrengst gaat naar een organisatie die de tijgers helpt, omdat er nog iets van 3000 van zijn over de hele wereld en het steeds minder wordt. Er wordt met dat geld voorlichtingen gegeven en verder educatie aan de boeren die dicht bij het gebied van de tijgers leven. Zodat tijgers en de boeren goed met elkaar in balans kunnen leven.
Wat een dag was dat, echt super bijzonder.

Oma bep, ik heb nog steeds maar een en dezelfde huisgenootje en niks gehoord of er nog meer zouden komen, maar ik hoop het wel. hoe meer zielen hoe meer vreugd.

alice, nee ik vond het eigenlijk niet heeel eng, maar wel erg voorzichtig. De cheeta heeft idd ook net gegeten dus niet honger. een cheeta eet ook eigenlijk maar 2x in de week in het wild.

mama en papa, De neushoorn voelde heel ruw, maar op sommige plekken ook heel zacht en warm aan. Heel bijzonder gevoel. Het was een rode pandabeer en geen echte pandabeer he mams. die zijn een stuk kleiner en hebben eigenlijk totaal geen verwante eigenschappen.

ans, Ik doe hier helemaal niks dat met mijn opleiding te maken heeft. Dat is ook helemaal niet erg. Als het lukt ga ik minder lang deze stage doen en de laatste 4 weken stage lopen bij een vet clinic in Brisbane.

Verder is het hier prima qua weer en ook met mij natuurlijk. Ik ben benieuwd wat me nog allemaal gaat brengen.
Ik heb morgen een afspraak staan voor een gezichtsbehandeling in beerwah. Die had ik gekregen van Tina. echt super leuk!

Liefs van nog steeds wild meisje XD

  • 15 December 2013 - 09:53

    Lex, Debby En Sarah:

    Veel plezier in australie
    Liefs Sarah xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 December 2013 - 11:27

    Janwillem:

    Whoow dat is echt super. Deze ervaringen neemt niemand je meer af en kan je in geen opleiding leren. De theorie komt inderdaad later wel maar eerst eens even volop genieten. En bet een gezichtsbehandeling in Beerwah dan van een tijger. Tenminste als je er nog knapper van wil worden. Dikke kus en tot zo op skype

  • 15 December 2013 - 13:24

    Bep :

    lieve lisa wat een belevenis weer he liefs Tannte Bep

  • 16 December 2013 - 22:44

    Alice:

    Hoi Lisa!
    Wat leuk dat je bij de tijgers mocht helpen! Weer een nieuwe ervaring erbij. Was je gezichtsbehandeling fijn? Altijd leuk om jezelf eens lekker te laten verwennen! Je bent ondertussen al 4 weken weg! Gaat dan nog best wel snel of niet? Is het al zeker dat je in brisbane stagewerk kunt doen? Ik hoop het voor je. En dan natuurlijk nog even gezellig met mama vakantie vieren, leuk hoor! Werkze weer en tot gauw! Liefs van Alice

  • 17 December 2013 - 01:21

    Janwillem En Ingrid :

    Hoi hoi meissie,
    Wat een mooi dagje was dat weer. Die keeper heeft prachtige foto's voor je gemaakt zeg!! Hoop dat de wensen die je nog hebt om hier te doen uitkomen en dat je daarnaast geniet van het leuke contact nu met iedereen die je tegenkomt!! De weken vliegen zo wel voorbij. Gelukkig dat je eindelijk ook een beetje Sinterklaas kon vieren nu ons pakje er eindelijk was. Over ruim een week alweer kerstmis!! Hebben jullie al een menu bedacht?? Wij nog niet hoor!!! Tot gauw xxxx

  • 17 December 2013 - 15:50

    Oma Beppie:

    Hoi Lies,

    Wat weer een belevenis als ik dit zo lees, heel leuk om dat allemaal van je te lezen.
    En wat een mooie foto's van heel dichtbij.
    Maar inderdaad wat Alice ook al schreef gaat het in ieder geval voor ons toch wel snel.
    Precies een maand geleden ben je vertrokken. Geniet nog maar even van de dierentuin met de schitterende dieren. Want nog een paar weken en dan ga je wat anders doen.
    dikke knuffel van Oma Beppie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisa

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 26327

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 14 Februari 2014

australie

Landen bezocht: