africa - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu africa - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu

africa

Blijf op de hoogte en volg lisa

12 December 2013 | Australië, Beerwah

heey allemaal,,

weer een klein berichtje/verhaaltje van mij. ik heb de afgelopen dagen nog al druk gehad met moe zijn :P! maar nu heb ik er weer en ga weer wat schrijven.
Mijn weekend was heerlijk rustig en ook niet veel gedaan. Dinsdag ging ik weer beginnen en mocht bij de koala's weer staan en woensdag stond ik daar ook. Ik heb heel wat Nederlandse en belgische mensen gesproken. Vond het heel erg leuk, maar was eigenlijk ook wel klaar voor iets nieuws. En dat gebeurde vandaag. Vandaag kreeg ik te horen dat ik Afrika mocht doen. :D:D Ik had er super veel zin in!
Ik moest naar de rode pandabeer lopen om de keepers te ontmoeten. We begonnen ook bij de pandaberen en we ging het hok in om de kijken of ze allebei buiten waren. Dat waren ze niet, want een zat in de slaapruimte.
Na de er uit te hebben gehaald gingen we de slaapruimte schoonmaken en daarna het buitenhok aanharken.
We moesten steeds met een auto ons verplaatsen omdat het gebied waar de dieren zaten zo groot zijn. Na schoonmaken van allerlei hokken gingen we in de middag naar een neushoorn, omdat klanten een ervaring met neushoornen had geboekt. Dan mogen ze de neushoorn aaien, voeren en allerlei vragen stellen. Wij waren daar eerder en ik ja ik mocht ook aaien :D OMG wat een groot dier en wat bijzonder dat je hem kon aaien. Zijn naam was DJ. Echt super!! na de ervaring mocht ik mee met het lopen met de cheeta. JA een cheeta die aan een lijn loopt. Ik moest op vijf meter afstand blijven omdat de cheeta mij niet kent, maar omg ik denk dat niemand zo dichtbij een cheeta is geweest als ik nu :D XD!!

Nou dat was het mijn dagje wel weer eigenlijk. Ik ben weer erg benieuwd naar morgen:D!!

liefs van wild meisje XD

  • 12 December 2013 - 14:11

    Oma Beppie:

    Hoi Lisa,

    Wat een leuke dingen heb je al weer beleefd en wat een mooie foto.
    Leuk om je verhaal weer te lezen. Heb je nog steeds 1 jongen in het hostel of zijn er ondertussen alweer anderen bij gekomen?
    Geniet maar van de grote, mooie en kleine dieren.
    veel liefs van mij

  • 12 December 2013 - 22:36

    Alice:

    Wow, wat heb je weer leuke dingen meegemaakt! Lijkt me wel apart een neushoorn te aaien, hoe voelt die huid aan? En dan zo dicht in de buurt van een cheeta lopen, vond je dat niet eng? Leuk om er ook foto's van te zien! Fijn om te merken dat je het naar je zien hebt! Tot gauw weer!

  • 13 December 2013 - 08:39

    Janwillem En Ingrid :

    Hoi hoi meissie,
    OK dan, in de buurt van een cheeta...... Dusssssssss, nu weet ik weer waarom ik logopedist ben geworden en geen paraveterinair haha. Stoer hoor! En dan maar denken dat zo'n halsband hem tegen houdt als hij zin heeft in een lekker hapje of had hij dat net van te voren gehad? Gelukkig houdt hij het maar ongeveer 1 minuut vol om op topsnelheid ( gemiddeld 110 km na 3 sec!!!!Max tegen de 200 km/uur) want anders raakt ie oververhit haha, dus dan ren je hem er wel uit.....
    En inderdaad hoe voelt die neushoorn?? Ben benieuwd wat je vandaag weer gaat beleven. Gelukkig dat je je Nederlands ook een beetje op orde kunt houden met al die Nederlanders en Belgen...
    Heb je ook foto's van de pandaberen gemaakt en hoe vind je die? Waren de lievelingsdieren van Per weet je nog??
    Nou hoop je snel te spreken, tot gauw!! Liefs van ons

  • 13 December 2013 - 22:45

    Iris:

    Woooooow wat gaaf!! Hier doe je het toch voor!!! Wat heerlijk om met je mee te mogen beleven! Ik kijk uit naar je volgende verslag! Veel plezier! X Iris

  • 14 December 2013 - 08:46

    Ans Dalhuisen:

    Hoi wild meisje,
    Je bent heel ver weg, maar toch ook weer zo dichtbij, we kunnen genieten van de foto's en je enthousiaste verhalen. Gaan bezoekers ook met een parkauto die plekken bezoeken, ik hoor het al met mijn rollatorretje was ik niet veilig voor de super snelle cheeta . Op de foto was je al lekker bruin gekleurd hoor, dat wordt straks goed aankleding als je weer bij ons bent, want februari kan heel koud zijn. Dus gniett van de zon en daarna weer lekker afkoelen in het water. Ik lees dat je veel hokken moet schoonmaken, gebruiken ze je niet een beetje of mag je toch ook nog iets voor de opleiding doen?
    Ik heb mijn ontbijt op, ga nu even kijken of fris water mijn slaapplooien weg krijgen, ik geef het water elke dag een kans en vaak gaan een aantal rimpels weg, dus over een uurtje ga ik fris en fruitig op pad en kom zeker geen cheeta tegen, wel de kat van de buren, maar voor haar heb ik geen vrees.
    Lekker slapen en morgen weer een leuke dag hoor, dikke knuffel van mij en zorg goed voor jezelf hoor.
    Liefts van ans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisa

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 26325

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 14 Februari 2014

australie

Landen bezocht: