mijn feestdagen! - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu mijn feestdagen! - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu

mijn feestdagen!

Blijf op de hoogte en volg lisa

30 December 2013 | Australië, Beerwah

heey allemaal,
al weer even geleden dat ik wat heb geschreven. Ik hoop dat iedereen leuke feestdagen heeft gehad :)

Dinsdag mocht ik weer aan het werk en ik kwam daar aan en zag dat er niet zo veel vrijwillers waren. En dat bleek ook later dat er maar 3 vrijwillers waren en een daarvan ging met iemand mee om bomen te kappen voor de dieren.
Dus toen waren er nog maar twee.
Carol heeft een ons beide een rooster gegeven wat we die dag zouden moeten gaan doen.
Als eerste begon in bij birds wetlands en daar zou ik tot half tien zijn. Daar aangekomen zag ik dat de keeper maaike was en ik wist al dat zij nederlands was :D waar ik erg blij mee was. Nu kan je dus communiceren in het nederlands met elkaar en begrijp je ten minste echt alles als ze tegen je praat.

Na birds had ik pauze en om tien uur ging ik naar koala's tot 12 uur. na de koala's had ik kids zoo tot half 2. en van half twee tot twee uur moest ik de ramen schoonmaken van de slangen.
Toen had ik eindelijk weer pauze en een lange pauze ook nog, wel een uur. want om drie uur zou ik naar mammels gaan en om vier uur was ik alweer lekker vrij :D
En overal was het dat ik moest helpen schoonmaken, opruimen, met mensen praten of voeren.
Zozo dat was wel erg druk dagje. Maar ook erg leuk en gevarieerd.

Dan zijn we bij woensdag :P
Woensdag was zoals iedereen weet eerste kerstdag en wilde natuurlijk niet die dag alleen zijn en ben heeel gezellig naar andrea en daniel gegaan :D
En wat was de lunch lekker. Nogmaals bedankt voor het heerlijke eten. Na de lunch zijn we naar een heuvel gegaan ( sorry ik heb de naam niet meer onthouden) en daar kom je heel brisbane zien :D het was echt prachtig.
In de avond was ik weer in mijn eigen unit en we zouden eigenlijk samen eten Riley en ik, maar hij was ziek dus dat avond eten ging hem niet worden.

op tweede kerstdag moest ik gewoon werken. gelukkig voor mij hoefde ik maar een halve dag te werken en was ik daarna weer vrij. In de ochtend heb ik mammels gehad en mocht ik de show doen. en niet zomaar een show. Dit keer werd de show gestart door bindi die een paar liedjes heeft gezongen. na de liedjes begon de show en niet met de keepers maar met de irwins en wes die altijd de rechter hand was van steve. Het was een super mooie show en heb een aantal filmpjes gemaakt die ik niet kan toevoegen jammer genoeg maar ik zal het jullie allemaal laten zien als ik weer thuis ben.
Na de show was ik lekker vrij en kon ik me voorbereiden op de mensen die die avond zouden langskomen.
Het was een hele leuk avond. Maar mijn oor was echt steeds erg geworden hoorde echt helemaal niks meer. Dus ik ben maar optijd naar bed gegaan.

Toen waren we bij vrijdag :P XD gaat wel snel zo die dagen he?!
Vrijdag was ik vrij en zouden ik en riley naar sealife gaan en daar had ik echt super veel zin in.
Het was echt prachtig. We hebben de hele dag tot sluitingstijd daar door gebracht. Echt geweldig! Ik zou niet veel over kunnen vertellen, maar zet wat foto's neer en dan kan je zien waar ik het over heb :D

zaterdag was weer een werkdag en we hadden een nieuw onderdeel :D PAARDJES :D ik mis mijn paardjes dus ik was super blij dat ik dat die dag mocht doen. Ik moest eigenlijk vooral geld innen omdat het een onderdeel ervaring is en het dus 5 euro per persoon was.

Nu ben ik weer heerlijk aan het genieten van mijn weekend en morgen weer starten. Mijn oor is weer oke, nadat ik medicijnen heb gehaald bij de apotheek. Moet nog een paar dagen druppelen en dan hopen dat het helemaal is verdwenen.

heel veel liefs van uit het warme australie

  • 30 December 2013 - 16:39

    Bep:

    Lisa wat leuk weer wat van je gehoord te hebben liefs tante bep

  • 31 December 2013 - 01:08

    Oma Beppie:

    Hoi Lisa,
    Leuk om weer een verslag van je te lezen over wat je allemaal weer hebt meegemaakt. Gelukkig is je oor weer beter.
    Wat heb je ook weer mooie foto's gemaakt.
    Nog even en dan is het 2014 bij jullie eerder dan hier, wel vreemd hoor.
    Maar in ieder geval prettige jaarwisseling, je zal dan samen met (o, jee ben ik de naam kwijt )zijn.

    veel liefs van oma Beppie

  • 31 December 2013 - 05:31

    Ingrid:

    Hoi hoi meissie
    Wat mooi daar bij sealife!! Zou het onderwater in zee echt zo mooi zijn? Die twee wallen zijn prachtig, van een afstand en met glas er tussen haha. En groot!
    Nog tien uur aftellen voor jou , dan proosten we samen voor de camera!, jammer dat het niet lukt om naar de kust te gaan! Ben benieuwd hoe het daar in de glass house mountains gevierd wordt. Of er ook vuurwerk is. Het vuurwerk in Sydney schijnt zo mooi te zijn, misschien kun je dat op de tv wel zien!
    Pfff het lijkt nog wel steeds warmer te worden daar! Blijf goed drinken hè!!
    Hoop dat je oor ook gauw weer echt over is!! Anders niet twijfelen en naar een dokter gaan! Ben benieuwd of je vandaag eigenlijk moest werken. En wat je gedaan hebt! Nog ruim vier weken dan zit het er al weer op. Schiet je al op met het verslag?
    Nou tot straks, fijne oudjaarsavond alvast! Xxxx

  • 01 Januari 2014 - 01:12

    Andrea:

    Hi Lisa,

    net je updates weer gelezen. Jammer dat Riley ziek was met de kerst . Wij waren overigens op de berg 'Mt Cootha', je kunt het ook niet allemaal onthouden.... De afgelopen week was zo heet en vochtig, 'k heb veel aan je gedacht. Happy New Year overigens voor vandaag!! Heb je iets leuks gedaan gisteravond? Blijf heerlijk genieten van de zoo, je begint alweer af te tellen. Pluk de dag en 'k hoop je snel even op skype te zien! Liefs Andrea

  • 01 Januari 2014 - 22:02

    Alice:

    Hee lisa! Hier eindelijk weer een berichtje van mij. Door alle drukte rondom de feestdagen (we waren vnl druk met op bezoek gaan, haha) en onze citytrip naar Parijs is het er niet eerder van gekomen.... Nogmaals een gezellig en gezond 2014 toegewenst! Ik had nog geprobeerd met je te skypen na onze jaarwisseling, maar je was helaas niet online. Vandaar het whatsappje. Hoe was jouw oud&nieuw? Nog wat bijzonders gedaan? Moest je vandaag al weer werken? Het werken in de zoo begint nu al echt op te schieten he?! Geniet er nog maar even van, voor je het weet zit je alweer in het vliegtuig naar huis.... Maar eerst gezellig met je moeder nog even vakantie vieren! Leuk hoor! Tot gauw weer, liefs van alice

  • 09 Januari 2014 - 11:55

    Bep:

    LISA leuk het verslag weer ik geniet er van dikkekus Tahte Bep

  • 10 Januari 2014 - 09:29

    Ans Dalhuisen:

    Hoi lisa, weer een leuk verhaal over je belevenissen gelezen, de feestdagen zijn al weer achter ons maar toch fijn te lezen dat je bij vrienden bent geweest. Wij hebben het ook fijn gehad samen , maar het is ook goed dat we weer verder gaan waar we waren gebleven. Matthijs ou heel graag meegegaan zijn naar dat sea life , je schreef al dat het heel mooi was. Bij jou wordt het warmer, hier gaat het kouder worden, geniet toch maar van het zonnetje en het licht en van je fijne tijd in australië. En...... er komt nog een heel leuke week met je moeder aan, zorg goed voor jezelf hoor, liefts van ans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisa

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 26298

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 14 Februari 2014

australie

Landen bezocht: