The big walk! - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu The big walk! - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu

The big walk!

Blijf op de hoogte en volg lisa

24 November 2013 | Australië, Beerwah

wat leuk dat ik zo veel reactie heb gekregen op mijn vorige verslag. Ik voel me nu zeker wat minder alleen. Ik vind het leuk dat er zoveel mensen mij steunen met deze reis.
dus ik dacht laat ik maar nog wat plaatsen XD!

vannochtend zijn we om 10 uur in de ochtend, voor mij dan, vertrokken naar glasshouse mountains. We zouden een stuk in de bergen wandelen en ik dacht dat het wel makkelijk zou zijn. Maar in de ochtend was het al zo heet, dat als ik stil stond al begon te zweten. Pfff!! We zijn toch gegaan. We waren goed voorbereid omdat we genoeg water bij ons hadden en wat eten mee hadden genomen voor onderweg!
Uiteindelijk viel de wandeling wel mee. Ik zweette alleen overal, zo erg dat de druppels van me afliepen. Het was het wel waard, het uitzicht was echt schitterend, echt super mooi, maar nu echt super moe!
We hebben ongeveer 2 a 3 uur gelopen en dat is best lang met deze hitte!
OWJA!! Ik heb een soort van hele grote hagedis gezien ( ik zou moeten opzoeken hoe hij eigenlijk echt heet maar ik heb een foto gemaakt en ik hoop dat jullie het ook kunnen zien omdat het een beetje donkere foto is)

ik zal ook even wat foto's toevoegen, dan weten jullie waar ik heb ook over heb.
veel liefs uit Beerwah

  • 24 November 2013 - 10:29

    Janwillem En Ingrid:

    En alweer een stukkie om te lezen en foto's om te bekijken!! Leuk hoor!! Hier is het steeds herfstiger en kouder, er valt zoveel blad!! Geniet maar lekker!!! Op naar morgen!! Xxxx

  • 24 November 2013 - 12:48

    Alice:

    Leuk om weer wat te kunnen lezen en gezellig dat we weer even geskyped hebben! En, waren je aardappelen met schil lekker? Fijne dag in de zoo morgen, daarna gaat het echt beginnen! Tot gauw!

  • 24 November 2013 - 15:35

    Jopie De Kam-Caron:

    Hoi lisa, door de techniek is het net of je een buurpraatje kunt houden, maar het is duizenden kilometers weg.
    Het blijft een wonder!!! En dan te bedenken dat jij loopt te transpireren en wij hier kopen te bibberen.
    Mooie foto's van de omgeving, maar het beest heb ik niet thuis kunnen brengen.
    Veel plezier en succes in de Zoo. Liefs, oma Jopie

  • 24 November 2013 - 17:05

    Petra:

    Daar zit ze dan eindelijk, in Australie... Toe maar! Hoe lang ga je precies stage lopen bij Australian Zoo?

    Ik denk dat het een komodo varaan is op jouw foto! En die kunnen nog veel groter ;-)

    Geniet er lekker van en zorg maar dat we allemaal leuk leesvoer krijgen met mooie foto's!

  • 24 November 2013 - 19:35

    Oma Beppie:

    Hoi Lisa,

    Al weer een verslag van je leuk om te lezen, al was het wat later dat ik het gelezen heb, tante Bep
    was een dagje bij mij.
    inderdaad wel vermoeiend zo'n wandeling bij 30 gr. geen wonder dat je zo transpireerde
    Hebben wij dus niet bij 6 gr.
    Morgen fijne dag gewenst in de Zoo, die je dan voor het eerst zult zien. Spannend hoor veel succes.
    veel liefs, oma Beppie

  • 24 November 2013 - 20:07

    Gea:

    Hoi Lisa,
    leuk om je aan de andere kant van de wereld te volgen.
    Succes met je stage de komende week.
    groetjes Gea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisa

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 18110
Totaal aantal bezoekers 26322

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 14 Februari 2014

australie

Landen bezocht: