my second day at australian zoo - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu my second day at australian zoo - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu

my second day at australian zoo

Blijf op de hoogte en volg lisa

27 November 2013 | Australië, Beerwah

Ik wil iedereen bedanken voor jullie lieve reactie en ondersteuning. Ik had het heel erg moeilijk en vanmorgen ook nog wel.
Vanmorgen nog gesproken met mama en wilde nog steeds graag naar huis.
Maar toen ik bij de zoo kwam was het verdwenen toen ik zag dat ik bij de koala's mocht helpen. eerst hebben we de grond vrij gemaakt van poep en bladderen en daarna alle borden gehaald waar bijvoorbeeld op staat dat de koala een pauze heeft en als ze een koala willen aaien ze aan een keeper moeten vragen welke. dat heb ik de hele dag eigenlijk gedaan. Ik moest opletten of er niemand een andere koala ging aaien dan afgesproken, maar ja sommige hebben poep in hun ogen en gaan het toch doen en moet ik heel netjes zeggen dat ze die niet mogen aaien alleen frankie bv ( naam van een koala vrouwtje). Ik vond het geweldig om dit te doen en vooral de combinatie met mensen en dieren. Aan het eind kwam er een keeper naar mij toe met een koala en zei:' So Lisa, do you want to hold this koala for me!'
Ik ging helemaal uit mijn dak in mijn hoofd. ze zijn zo zacht en best schattig. Van deze dag heb ik ook wel wat foto's gemaakt :D

Wat jullie allemaal ook zeiden, gisteren was het diepte punt en het kan alleen maar beter worden en dat werd het ook. Dus nogmaals ik vind het super lief dat jullie mij zo ondersteunen in deze ervaring.

veel liefs meisje met gevoel :D

  • 27 November 2013 - 08:58

    Tina:

    He meissie,

    Top dat het vandaag wat beter ging, ik hoop oprecht dat je de kracht kan vinden om door te zetten! Zulke ervaringen zullen altijd pittig zijn aan het begin, maar dit is na mijn mening alleen maar positief, want je leert er alleen maar van. Probeer op de momenten dat jij je rot voelt, te denken aan de positieve dingen van deze ervaring en waarom je dit ook alweer doet, ik weet het, dat is lastig! Maar je kan het :-)

    Geniet maar lekker van het goede gevoel en heel veel succes lieverd. Ik houd je verslagen in de gaten en we moeten snel even skypen.

    Dikke knuffel xxx

  • 27 November 2013 - 09:45

    Oma Beppie:

    Hoi Lisa,

    Wat fijn dat het nu beter gaat en dat je nog wel bij je lievelingsdieren mocht helpen en zelfs eentje vasthouden. Helemaal te gek. Ik ben heel blij voor je en zou zeggen ga zo door. Blijf positief. Geniet nog van de avond en morgen veel succes, we horen het weer.
    dikke kus van oma Beppie

  • 27 November 2013 - 09:53

    Gea:

    Hoi Lisa,
    wat een prachtige foto van jou met de koala.
    Dat heb je toch maar weer beleefd en zo brengt elke dag iets nieuws.
    Hou je taai, je kunt het!!!!!
    dikke knuffel van Gea

  • 27 November 2013 - 10:20

    Alice:

    Hee Lisa, wat ben ik blij voor je dat het vandaag een leuke dag voor je geweest is. De koala's zien er inderdaad heel lief uit, kan me voorstellen dat je het leuke dieren vindt. Op naar dag 3! Liefs Alice

  • 27 November 2013 - 10:35

    Arjen:

    Heee lisa,

    Wat een geweldig verslag en foto's... het is geweldig om die glimlach weer op je gezicht te zien.
    Als iemand dit kan ben jij dit wel, probeer te genieten van elke dag, en als dat niet lukt,
    Probeer dan te denken aan bijvoorbeeld deze momenten.

    Succes lief.
    You can do it!!

  • 27 November 2013 - 12:44

    Ingrid:

    Wow Lisa, wat een leuke foto's en inderdaad wat fijn die lach weer!! Zijn ze zwaar? Maken ze ook speciale geluidjes?? Kijken naar de foto's brengt vast steeds een lach weer op je gezicht als je het even weer moeilijk hebt!!! Dat zal vast nog wel weer gebeuren, maar nu weet je dat het ook weer beter wordt daarna! In ieder geval is dat nu gelukt!! Spreek je gauw weer en we appen!!! Xxxx

  • 27 November 2013 - 14:57

    Marit:

    Heeii Lisa! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!! Het zijn echt hele lieve foto's!! Veel plezier en succes morgen! Xxx marit

  • 27 November 2013 - 17:11

    Jos En Ingrid:

    Lieve Lisa,
    Even een berichtje om je een hart onder de riem te steken lieve Lisa! Het lukt je vast om naast die gevoelens van gemis en heimwee, gevoelens van geluk te ervaren en te genieten van de dieren, de nieuwe mensen en de omgeving. Je gevoelens willen we daarmee absoluut niet bagatelliseren, begrijp ons niet verkeerd, maar je bent een doorzetter Lisa! Het gaat je lukken, wij zijn in elk geval trots op je meisje dat je het avontuur aangaat en er voor gaat! En die nare gevoelens, die horen er zo nu en dan bij, maar worden vast ook regelmatig verdrongen door gevoelens van puur geluk. Zet hem op,
    Liefs, Jos en Ingrid

  • 27 November 2013 - 18:52

    Janwillem:

    Koalala, koadelie, koalalala, koadelidie....... goodbye nare feelings.....ben blij voor je.
    Morgen weer een nieuwe dag....wie weet...altijd weer een verrassing. Dikke kus!

  • 27 November 2013 - 19:46

    Jopie De Kam-Caron:

    Lieve Lies, wat een enige foto is dat. Het zijn echte knuffels lijkt mij. Fijn dat het deze dag goed ging. Ik hoop dat het steeds beter gaat en dat je voluit kunt genieten van deze bijzondere tijd. Niet iedereen kan zeggen dat hij gewerkt heeft in de Australian Zoo. Eigenlijk ben ik een beetje jaloers op je, maar zulke oude vrijwilligers hebben ze toch niet nodig. Lieverd, geniet van elke minuut, het is een ervaring voor het leven.
    Dikke knuffel, oma Jopie

  • 27 November 2013 - 21:23

    Iris:

    Woooooow wat supergaaf dat je er eentje mocht vasthouden!! Dat doet die keeper alleen als hij vertrouwen in je heeft hoor! Goed gedaan! Heeeeerlijk voor je!! Liefs Iris xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisa

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 26321

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 14 Februari 2014

australie

Landen bezocht: