what a wonderful life - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu what a wonderful life - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu

what a wonderful life

Blijf op de hoogte en volg lisa

02 December 2013 | Australië, Beerwah

heey allemaal,
Ik heb gisteren niks geschreven zoals jullie hebben gemerkt. Ik wilde daar ook even mee wachten, omdat ik vandaag naar de sunshine coast zou gaan :D!!

Gisteren ben ik in de middag naar de informatie middag geweest van de dierenartsenpraktijk Wildlife Australian zoo. Ik was daar om te kijken of er mogelijkheid was om mijn opdrachten voor mijn verslag daar te kunnen doen. Jammer genoeg mag ik te weinig doen daar om uberhoubt een verslag van kunnen maken. Ik mocht geen foto's maken van binnen, omdat ze niet willen dat er extra stress is voor de dieren en ook niet dat het op internet wordt geplaatst. Eigenlijk het zelfde wat Australian zoo ook zegt. Ze wil onenigheid voorkomen.
Het was een mooie praktijk, alleen erg jammer dat ik daar niks kan doen.

Vandaag zou ik samen met de duitse jongen naar sunshine coast gaan. Alleen wanneer ik uit mijn kamer kwam ging hij weg om een afspraak met de tandarts te maken. Toen hij weer terug kwam zei die dat hij niet meer kon omdat de afspraak in de middag was gepland. Maar ik wilde natuurlijk wel heel graag heen en hij beloofde mij dat hij mij naar het station zou brengen.
Het was vandaag heerlijk weer, niet te warm en zeker niet te koud.
Ik wil nu eigenlijk gaan omschrijven hoe mooi het daar was, maar dat kan ik echt niet. Ik plaats daarom ook even wat foto's dan weten jullie waar ik het over heb. Felle zon, blauw lucht en groen blauw water :D WAUW!!
Ik heb een stuk langs te kust gelopen en voelde me even helemaal alleen op deze mooie wereld. En dat bedoel ik niet negatief, gewoon even het gevoel dat jij op dat mooie plekje staat die prachtig is.

Ik heb lekker middag gegeten met fish & chips en daarna weer naar de bus terug gelopen :D!

Morgen weer aan de slag bij de Australian zoo, we gaan er weer voor.

liefs van een voldaan meisje :D:P

P.S. OWJA ik zet nu ook de foto's bij vrijdag en zaterdag. En bij deze de foto's van vandaag.

  • 02 December 2013 - 10:37

    Iris:

    Haaaaa wat goed!!!! Ik zal mama een foto sturen van het strand in Manly waar ik vandaag was. En waar jij ook gaat komen als jullie in Sydney komen! Heerlijk dat je zo hebt genoten! Hou dat maar lekker vast! Veel liefs van Iris xxx

  • 02 December 2013 - 10:57

    Andrea:

    Dat zijn pas betere berichten Lisa!!! Haha, je hebt de Australische Fish & chips al ontdekt.
    Aan je foto's te zien, ben je naar Mooloolaba geweest? Wel balen dat je niets bij die dierenpraktijk kunt doen. Laat even weten als je wilt dat ik je aan wat andere adresjes help, ok?!
    Sterkte en een fijne dag voor morgen! Liefs Andrea xox

  • 02 December 2013 - 11:38

    Oma Beppie:

    Hoi Lisa,

    Dat ziet er mooi uit echt genieten dus. en natuurlijk ook van de fish and chips lekker hoor heb ik ook zin in.
    Morgen weer een fijne dag.
    dikke kus, oma Beppie

  • 02 December 2013 - 20:49

    Ingrid:

    Hoi hoi Lisa,
    Had vanmiddag je verslagje al gelezen maar moest al weer aan het werk dus kon geen reactie meer schrijven. Dus vandaar nu even en dan zo nog even werken!! Mooie foto's heb je gemaakt. Jammer dat hij niet meeging maar goed dat je toch zelf gegaan bent!! En hebt kunnen genieten van de prachtige natuur!! Dan weet je weer waarom je het gedaan hebt toch? Tuurlijk mis je hier, je vriendinnen en vrienden en ons maar daar staat veel moois tegenover!! Morgen, dat is voor jou al bijna nu, weer een nieuw avontuur in de zoo!! Hard werken en daarnaast genieten. Colette en Reint gaan zaterdag vliegen naar Sydney en ja joepie!!! Larissa mag stage lopen op de Nederlandse school. Goed hè!! Dus die is straks ook in australie, wel ruim 800 km verderop maar kunnen jullie wel contact hebben. Ben benieuwd of er al weer nieuwe mensen bij jou in de unit komen...
    Liefs en tot gauw xxxx

  • 02 December 2013 - 21:54

    Janwillem:

    Trots op je en blij voor je.....hip hip to the races.....have fun, het leven is te kort iom er niet van te genieten. Dikkekus

  • 03 December 2013 - 08:27

    Alice:

    Hee Lisa,
    Ziet er goed uit op de foto's! Goed van je dat je toch bent gegaan! Weer een positieve ervaring rijker! Jammer dat je niet in het hospital mag werken, maar wie weet wat er nog op je pad komt. Heb je een leuke dag gehad vandaag? Hier is het koud, de autoruiten moesten gekrabd worden... Geniet maar van de lekkere temperatuur daar! Liefs Alice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisa

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 26328

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 14 Februari 2014

australie

Landen bezocht: