een nieuwe dag in Beerwah - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu een nieuwe dag in Beerwah - Reisverslag uit Beerwah, Australië van lisa kam - WaarBenJij.nu

een nieuwe dag in Beerwah

Blijf op de hoogte en volg lisa

05 December 2013 | Australië, Beerwah

We gaan nu nog maar eens proberen of het werkt, anders stap ik over op facebook.
vanmorgen is de duitse jongen vertrokken en ben ik nu echt helemaal op mezelf.
Ik had het vanmorgen wel even moeilijk, dat ik nu helemaal alleen alles moet doen en regelen, maar nu gaat alles weer oke gelukkig.

Ik had weer een dag in de kids zoo en het was eigenlijk het zelfde als gisteren dus daarover valt niet zo veel te vertellen.
Behalve dat het echt super warm was vandaag en elke beweging moeizaam is. Je zweet van top tot teen en echt overal.
Toen ik klaar was met mijn dag en ik bij de deur stond bij carol om me af te melden, vroeg ze mee of ik ook naar het kerstfeest van de zoo ging. Ik had dit al gelezen, maar ik wist echt niet hoe ik er moest komen. Ik ga echt niet fietsen in het donker over die weg.
Ik vertelde dat haar ook en ze zei dat ze even iemand ging regelen die me zou brengen en dat veel mensen wel me weer terug naar huis willen brengen.
Dat wordt nog gezellig morgen, kan ik ook eindelijk echt met mensen contact leggen ipv zo oppervlakkig.

Ik pakte mijn fiets om naar het hostel te fietsen en ik zag een hele maar dan ook een hele donkere wolk hangen. Mijn gedachten op dat moment was ook dat ik zo snel mogelijk moest fietsen om daar droog aan te komen.
Ik was er bijna nog 5 minuten fietsen en ik zag over de weg een donkere bruine waas, zo hard was het aan het waaien.
In eens kreeg ik zand in mijn ogen en sprong van mijn fiets af. Dan maar lopen he!
Naar een eindje te hebben gelopen stopte een auto voor mij. Er kwam een vrouw uit die ook bij de zoo werkt en ze zei dat ze me naar het hostel ging brengen, omdat het heel gevaarlijk was om het stuk te lopen of te fietsen.
Ik was haar echt heel dankbaar ook. Zo ben ik droog thuis gekomen.

Ik ben benieuwd wat me morgen gaat brengen.
liefs uit beerwah

  • 05 December 2013 - 23:12

    Janwillem En Ingrid:

    Lieve Lisa,
    Misschien lukt het ook om het stukje van gisteren er bij op te zetten, kun je er straks een boek van maken!! Vanavond een bijzondere avond: Nelson Mandela is overleden. Man van grote betekenis voor gelijkheid van alle mensen, alle kleuren, dus zwarte, witte, rode ,gele en wat ik nog vergeet aan kleur! Daar kun je alleen maar groot respect voor hebben!! En zelf proberen een stukje daarvan ook uit te dragen in hoe we met anderen omgaan.
    Fijn dit stukje om te lezen en we wensen je een heeeeeeeeel gezellig feestje!!!! Xxxx

  • 06 December 2013 - 15:28

    Alice:

    Hoi Lisa,
    Gezellig om weer een stukkie te kunnen lezen! Ik zit nl niet op facebook..... Heb je een gezellig feest gehad? Fijn dat ze je wilden ophalen en terugbrengen, 's avonds in je eentje langs zo'n doorgaande weg lijkt me ook niets!
    Leuk om je even gesproken (en gezien) te hebben op sinterklaasavond (voor jou ochtend). Ik hoop voor jou dat er binnenkort weer iemand in de hostel komt, in je eentje daar is natuurlijk ook niet alles. Werkze weer en tot gauw!

  • 06 December 2013 - 19:32

    Oma Beppie:

    Hoi Lisa,

    Wat leuk dat ik weer een verslag van je kan lezen.
    en wat een mooie foto's heb je weer gemaakt van de dieren en de kidszoo.
    Maar wat eng dat je moest afstappen en bijna niets zeg, maar wel weer fijn dat iemand je thuis bracht.
    Ik wens je een heel fijn feest in de Zoo, geniet ervan.
    dikke kus en tot de volgende keer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

lisa

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 26321

Voorgaande reizen:

19 November 2013 - 14 Februari 2014

australie

Landen bezocht: